streda 3. apríla 2013

Spotrebované 03/13

Ahojte :)

Tak nám znova prešiel mesiac a ja vám prinášam článok o spotrebovaných veciach za marec. Tento mesiac bolo toho nejak málo :/ Tá dekoratívka sa fakt spotrebováva hrozne ťažko, takže sa tu nebude tentoraz nachádzať nič :/ No ale poďme na vecičky :)



Bioderma Hydrabio Legere - Áno

Môj milovaný krém tento mesiac už bohužiaľ doslúžil. Už z neho nedostanem vôbec nič. Hneď ako budem mať nejaké peniaze navyše tak ho kupujem, bola som s ním totálne spokojná.

Essence MY skin refreshing toner - Áno

Tento toner som mala doma tuším rok a pol. Najprv som ho používala na dočistenie pleti, neskôr prešla na Garnier a teraz nedám dopustiť na Biodermu. Poslúžil však výborne ako zložka do denného čističa na štetce, takže využitie som mu našla :) Kúpu nového plánujem, ale budem ho používať už do spomínaného čističa. Je lacný, takže mi to nie je ľúto :)

FA nutriskin antiperspirant - Možno

Tento "sprej" bol bezodný. Čomu som ale na jednej strane bola rada, pretože som hodne dlho nemusela kupovať nový :D Nie som ten typ, čo by mal podobých vecí doma na kilá. Vždy mám jeden ktorý používam a v momente, keď začne štrajkovať až kupujem nový. Kúpim si ho možno ešte niekdy, ale málokedy aniperspiranty kupujem znova tie isté. Vždy skúšam niečo nové.

Dermacol sprchový gél čokoláda a pomaranč - Áno

Môj milovaný sprcháč, ktorý som dostala na Vianoce. Nič voňavejšie som na sprchovanie zatiaľ nemala. Vyhovoval mi, tá vôňa je nádherná, takže určite kupujem nový :)

Essence color & go space queen - Nie

Tento lak na nechty som mala veľmi rada. Používala som ho, keď sa mi na nechtoch nechcelo vymýšľať niečo komplikované a krásny bol aj cez nechty spravené hubkou. Pekne zneviditeľnil prechod farieb. Trblietkavých lakov mám ale dosť, takže znova ho kupovať nebudem. Navyše tie nové Essence balenia a laky ... Mimochodom, toto je môj prvý spotrebovaný lak :D

Avene Antirogeours krém - Nie

Tento krém som vám recenzovala. Bol v malej 5ml vzorke, ktorá vydržala na dosť málo použití. Kupovať ho vo veľkom balení nebudem, až tak strašne ma neoslnil a Bioderma je Bioderma :)


A to je za minulý mesiac všetko. Fakt je toho dosť málo a hnevá ma to. Nákupy však neboli takmer žiadne, takže som možnože ešte v pluse :) Tento mesiac bude toho dúfam viac, pár vecí dosluhuje a pár vecí som rozhodnutá vyhodiť, takže ... :)


Majte krásny deň,


wykyy

2 komentáre:

  1. Chcem sa opytat na ten MY skin refreshing toner od Essence, si spominala, ze ho pouzivas na cistenie stetcov. Pouzivas ho samostatne alebo si robis nejaky specialny roztok, ktorym stetce cistis?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. robim si ztoho specialny cistis, clanok najdes tu :) http://wykyy.blogspot.sk/2012/10/diy-daily-brush-cleaner.html

      Odstrániť