štvrtok 4. apríla 2013

Najobľúbenejšie líčenie

Ahojte :)

V dnešnom príspevku som sa rozhodla vám ukázať, aké líčenie nosím v poslednej dobe denne. Mám nejaké blbé obdobie, kedy sa mi nechce vymýšľať nič zložitého a na toto líčenie očí, mi stačia 4 veci. Používam ho fakt denne už asi 2 týždne, takže mi už ide odruky :)

Hlavnou dominantou líčenia je vrchná linka. Tú však striedam a nepoužívam denne tú istú. Raz ju nakreslím gelovými linkami, inokedy fixkou alebo tmavým tieňom a štetcom namočeným v odličovači. Tak poďme na postup :)




1. na celé viečko som naniesla tieň stay all day 09 for fairies
2. vezmem šikmý štetec na linky, namočím ho do micelárky a tmavým tieňom spravím linku s chvostíkom na hornom viečku
3. do vnútornej spodnej linky zakaždým nanášam bielu ceruzku od Alverde na opitcké zväčšenie oka, keďže v poslednej dobe stále nosím bríle
4. nakoniec už len riasenka na vrchné aj spodné riasy



A máme hotovo :) Líčenie je jednoduché a zaberie mi s tvárou max 10 minút. Takže taká dennodenná rýchlovečka :)

Budem rada, ak mi dáte vedieť, aké je vaše najobľúbenejšie líčenie, ktoré často používate v posledné dni :)

Majte sa krásne,


wykyy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára