utorok 30. apríla 2013

Cien lipstick

Ahojte :)

Dnes sa spolu pozrieme na zúbky jednému z dvoch produktov, ktoré som vám ukazovala v tomto článku. Chcela som recenziu stihnúť ešte počas akcie, ktorá by mala trvať do štvrtka, ale predpokladám, že krabice s touto kozmetikou budú v Lidli už pomerne prázdne.

Rúž má plastový čierny obal, ktorý je dosť pevný. Viečko dobre dolieha, otvorenie samé od seba v kabelke nehrozí (odskúšané). Gramáž bohužiaľ nevidím, spotreba do 12 mesiacov. Čo sa mi páči je to, že cez prostriedok rúžu je plast priesvitný a tým pádom vidno odtieň.
Na spodku nájdeme aj nálepku vo farbe + číslo a názov. Toto ma celkom dostalo, lacná kozmetika z takéhoto nákupného reťazca a má to názvy. Ja mám odtieň 15 sugar rose.




Otvára sa to klasicky, teda použijeme vytáčací systém, ktorý ide v poriadku, a ľahko. Rúž sa však nedá zasunúť úplne celý, trčí z obalu možno 2-3mm, ale zatiaľ sa mi do toho nepodarilo zabrdnúť, našťastie :D 

Odtieň som vyberala poslepiačky, a len podľa priesvitnej časti na obale, ale myslím, že som sa trafila. Je to pekná jemná ružová farba s odleskami. Nemá to trblietky ani žiadny výrazný shimmer, čomu sa teším. Pigmentácia je pomerne slušná. Pery stačí prejsť 2x a sú pekne sýte.




Rúž je príjemne krémový a vôbec pery nevysušuje, čo som zostala prekvapená. Čakala som väčšiu katastrofu. Nedávam pod neho balzám a pery nie sú vysušené a ani nezalieza do vrások. Tým pádom je ale výdrž nič moc. Zvládne menší nápoj, ale jedlo a pod. to už vôbec. Pokiaľ som nič nerobila, vydržal na mne max hodinu. Ale čo by som od rúžu za takú cenu čakala že? :D

Celkom pekne to aj vonia. Neni to vyslovene niečo, čo by ste z tých pier najradšej zlízali, ale nemá to hnusnú chemickú vôňu, je to vôňa príjemná.


+ cena                              - výdrž
+ pigmentácia
+ obal
+ odtiene s názvami
+ krémovosť


Myslím, že som zhrnula všetko, čo som chcela povedať. Čakala som oveľa väčšiu tragédiu, ale som s ním celkom spokojná. Nemohla som čakať, že to bude držať na perách ako pribité a ešte to bude aj hydratovať :D Pokiaľ na tieto rúže ešte niekde narazíte, šla by som do nich ;) Za 1,99eura získate príjemný rúž, aj keď tie odtiene sú dosť tuctové ...


Majte sa krásne,


wykyy



5 komentárov:

  1. Vypadá to zajímavě. :) Bohužel mě tenhle odstín nesluší a stejnak rtěnky nepoužívám moc. :D Ale překvapilo mě,že to nebyla taková tragédie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som necakala vobec nic, takze celkom milo prekvapila :)

      Odstrániť
  2. vyzerá pekne ale neviem ja by som ti to nekupila, príde mi to divné mať v kozmetickej taštičke rúž z lidlu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja s tym nejaky vacsi problem nemam, nikto aj tak nevie, co na tych perach mam :D

      Odstrániť
  3. Niektore ruze sa oplati kupit drahsie a niektore lacnejsie, ale evidentne hlavne zameranie Cien nie je dekorativna kozmetika, takze ani som nejaku velku vydrz neocakavala :)

    ak by si chcela vyhrat produkty od znacky Bioderma, pozyvam ta do svojej GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť