streda 20. marca 2013

Kozmetické new in + swatche

Krásny slnečný deň vám želám :)

Chcela by som vám ukázať 3 veci, ktoré sa mi za tento týždeň doma nahromadili. Samozrejme, že som ich nepotrebovala súrne, ale viete ako to je :D Mamča sa mi včera vyhrážala, že ma pošle na liečenie, kvôli kozmetickej obsesií :D Díky mami :D

Vďaka blogu styllin' som sa od dievčat dozvedela, že v 101tkách a všade, kde narazíte na stojan s kozmetikou NYC, prebieha akcia. Rúže za 0,99 centov. Nebola by som to ja, kebyže to nejdem aspoň obzrieť, takže som sa dnes bola previesť do mesta a 2 kúsky si zaobstarala. Pre svoj dobrý pocit a ako ospravedlnenie, prečo som ich musela kúpiť, je môj stojan, ktorý som vám včera ukázala tu. Tie dva prázdne miesta ma totálne iritovali, takže ich bolo treba zaplniť :)
Kúpila som odtiene 416 berry rich a 431 hot spot pink. Odtiene som vyberala podľa toho, aby som rovnaký už doma nemala a tieto dva mi padli do oka hneď :) Recenziu vám písať znova nebudem, pochybujem, že by sa tie rúže líšili odtieň od odtieňa, ale koho by zaujímalo, recenzia na jeden, ktorý už vlastním je tu.



Pred pár dňami som bola v DMke po jeden odtieň stay all day tieňa, kým sú ešte ako tak dostupné a v akcií. Kúpila som krásny hnedo-bronzový odtieň 01 coppy right. Pre srandu som v drogérke spravila to, že som si z testera naniesla na ruku color tattoo on and on bronze a porovnala ho s farbou v nádobke stay all day. Tie tiene sú takmer totožné. Color tattoo je o niečo bronzovejší, ale tá podoba je fakt dosť veľká.
Tieň používam na celé viečko a je nádherný. Milujem ho samostatne a nad viečkom ho troška rozblendiť a vytvorí krásny efekt. Recenzia ne tiene už bola, nájdete ju tu.




Tak to by boli moje malé kozmetické novinky. O cca mesiac by som mala ísť do Nemecka, tak dovtedy som si zakázala nakupovať akúkoľvek kozmetiku u nás. Teším sa na ponuku ich DMky, hlavne - P2, MNY, Manhattan ... A ak mi niečo pekné padne do oka z toho, čo u nás nekúpime, spravíme si malú GA, čo poviete? :)

Majte sa krásne,


wykyy

4 komentáre:

  1. Berry Rich mám, je to strašně pěkná barva na rtech

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mas pravdu, hned ako som dosla domov som si ho naniesla a len sa kocham, krasny :)

      Odstrániť
  2. Ja mam aj color tattoo aj tento a mam ich rada oba, pouzivam ako linku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj ako linky su super, len je to rozdiel ked za tie tiene das 6 eur a 1,50 a pritom su tamer totozne :D

      Odstrániť