nedeľa 17. marca 2013

Essence stay all day eyeshadows

Ahojte :)

Dnes Vám prinášam recenziu na tiene od Essence. Dvoje z nich som kúpila vo výpredaji, ktorý ešte prebieha a jedny mám už dávnejšie.

Na začiatok by som chcela ešte dodať, že pokiaľ sa vám zdá dať za color tattoo veľa okolo 5 eur, tieto tiene by sa s nimi dali v pohode zrovnať. Až na ten slabší výber farieb si myslím, že sú takmer totožné :)

Obal je jednoduchý, plastový s otváracím viečkom. Je to celkom skladné a produkt sa odtiaľ naberá veľmi dobre či už štetcom, alebo prstami. Je to plné produktu, čo oceňujem, že nádobka nie je zbytočne veľká. Spotreba tieňov je do 12 mesiacov a objemovo majú 5,5 gramu. Cena po zľave tuším 1,49 eura.





Tiene po otvorení majú hladký povrch a ten si zachovajú stále. Pokiaľ do nich nebudete rýpať štetcom, ale po nich len prechádzať. Sú dosť tuhé, ale napriek tomu krémové a dobre sa naberajú či už prstom, alebo štetcom. Ja ich naberám prstom, mám pocit, že štetec mi na viečku robí ťahy a to nemám rada. Takto ich ťupkaním nanesiem na viečka a vyzerá to presne tak, ako chcem :) Nikde sa nezhlukujú, nanášajú sa rovnomerne a počas dňa sa ani nezlievajú do čiarok.

Odtiene mám doma 3 a to sú:

03 steel the show - tmavo strieborná až sivá farba, ktorá na slniečku hádže odlesky do hneda

08 the magic must go on - krásna fialová farba, ktorá má v sebe minitrblietky, dosť často ju používam ako linku

09 for fairies - môj najobľúbenejší tieň z týchto, krásna slabo ružová farba, úžasná je cez celé viečko len s čiernou linkou (rozmýšľam o kúpe ešte jedného balenia do zásoby, lebo neviem, čo budem robiť, keď miniem toto)





Intenzita farieb je sýta. Fakt majú presne takú pigmentáciu ako vidíte v nádobke a nanesiete na prst. Ľahko sa s nimi pracuje, nanášajú sa super, na viečko chytia bez báze veľmi dobre.
Čo je úžasné je výdrž. To fakt vydrží celý deň a ani sa to nehne. Tým pádom je menší problém s odličovaním, ale nie je to nič hrozné, že by ste si museli zodrieť viečko.


pokus o odlíčenie jedným ťahom
na tampóne som mala micelárku Biodermu


+ cena                             - ťažšie sa odličujú
+ pigmentácia
+ výdrž
+ ľahkosť nanášania


Tieto tiene by si fakt zaslúžili viac farebných odtieňov a mala by som doma všetky. Môžu veľmi ľahko konkurovať drahým color tattoo.

Máte doma niektorý odtieň týchto tieňov? Ste s nimi spokojné?


wykyy

14 komentárov:

  1. Mám odtieň 01 (?) copyright a je skvelý :) taká hnedo-trblietavá farba, o ňom si neuvažovala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rozmyslala som, ze by som kupila este nejaky tmavsi odtien, asi ma navsteva DMky neminie :D

      Odstrániť
  2. Já mám taky tři kousky Stay All Day a vcelku jsem s nima spokojená, přijdou mi kvalitní, kor za tu cenu :))

    Svět podle S.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ta cena je myslim super a som s nimi fakt spokojna :)

      Odstrániť
  3. Minule som nad nimi v DM stála, ale nakoniec som si to rozmyslela a nezobrala ich. Asi som urobila chybu a pôjdem si nejaký zadovážiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyskusaj ich naozaj sa to oplati..ta cena vo vypredaji je smiesna na to, ake su super :)

      Odstrániť
    2. Nakoniec som neodolala a kúpila som odtieň 02 Glammy goes to... a dobre som urobila. Ozaj sú úžasné a rozmýšľam, že by som skočila ešte pre nejaký tmavší, snáď ich ešte nevypredali.

      Odstrániť
    3. presne ten som chcela aj ja este a nemali ho uz :/ urcite zober aj zmavsi ak na ne este narazis, u nas boli beznadejne fuc..

      Odstrániť
  4. ja som na ne pozerala minule v dm-ke, a velmi sa mi zapačili, chcela by som všetky odtiene, asi by som to využila najma ako podklady, inak som chcela najviac hlavne strieborny..ten sa mi asi najviac zapačil :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som odhodlana zbehnut hned zajtra este po 2 odtiene tak snad ich zozeniem :) ako podklad by tiez boli super, ale aj samostatne su uzasne :)

      Odstrániť
  5. Ja mám doma dva také tmavšie a nad týmto ružovým som tiež uvažovala, krásny je :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten ruzovy je fakt krasny :) kupila som este jeden vcera 01 copyright a je takmer totozny s color tattoo tym bronzovym, uzasny na cele viecko aj samostatne :)

      Odstrániť
    2. Vidíš, vravela som že je super :))

      Odstrániť
    3. uplne uzasny je, dakujem ;)

      Odstrániť