pondelok 25. februára 2013

Essence hugs & kisses lip tint

Ahojte :)

Dnes Vám ukážem prvý produkt z mojich posledných nákupov a tým je lip tint od Essence z limitky hugs & kisses. Pôvodne som z tejto limitky chcela 2 veci. Lak so srdiečkami, ktorý bohužiaľ do nášho stojanu nedali a tento lip tint. Tak sa naň poďme pozrieť :)

Obal je už známy. V rovnakom obale boli lesky na pery stay with me, ibaže mali čierne viečko. Takže je celý plastový a biely. Príde mi jednoduchý ale ničím zaujímavý. Kedže je priesvitný, vidíme farbu tintu vo vnútri. Na zadnej strane sú všetky informácie ako objem - 4ml a dátum spotreby do 6 mesiacov. Zatvára sa to ľahko, samé sa to neotvorí, takže obal fajn. Aj keď ku valentínskej limitke sa mi to teda nehodí, zvolila by som niečo viac nápadité.





Aplikátor je opäť niečo, čo sme tu už mali u leskov stay with me. Je úplne rovnaký a mne ako aj pri leskoch, vyhovuje. Dokážem si s ním pekne vykresliť tvar pier a sedí mi.

Čo mi na tomto produkte vadí ako prvé je konzistencia. Je to strašne vodové a ten aplikátor tým pádom naberá hrozné množstvo produktu, takže ho treba obtierať o hrdlo. Pokiaľ som to nespravila, mala som toho na perách hrozne veľa a nedalo sa s tým vôbec pracovať. Rozlialo sa mi to kade tade a rýchlo, kým to zaschlo, som to musela zotrieť vreckovkou. Takže pokiaľ po ňom pokukujete, zmierte sa s tým, že je to fakt dosť vodové.

Na druhej strane odtieň je veľmi pekný. Je dosť podobný môjmu rúžu od Bourjois (recenzia). Krásny žuvačkovo ružový. Pokiaľ ale chcete dosiahnuť intenzitu farby takú istú, ako v nádobke, musíte na pery naniesť minimálne 2 vrstvy. Ak si dobre pamätám, v ponuke sú 2 odtiene a ja som si vybrala 01 sugar baby love.






Na perách zasychá dosť rýchlo, takže pokiaľ prejdete okraj pier, odporúčam to čo najrýchlejšie zmyť niečím dole. Čakala som, že to bude pery vysušovať a aj sa tak stalo. Nie je to nič hrozné, že by som mala pery plné šupiniek, ale vysušuje to. Keď pod to dám balzám je to oveľa lepšie, ale tým pádom nie je intenzita farby taká sýta.

Na druhej strane, výdrž je ohromná. Mne to na perách drží fakt celý deň nech jem a pijem čokoľvek. Samozrejme že nie tak sýto ako keď to nanesiem, ale po celý deň to naozaj drží fakt dobre a večer mám čo odličovať.

Poslednou vecou je parfemácia. Je sladká a nevadí mi. Má to aj takú zvláštnu sladkú príchuť, ale tá mi nevadí tiež :) Cena tuším 2,19 eura.

+ cena                               - konzistencia
+ objem                              - vysušovanie pier
+ výdrž
+ pevný obal
+ aplikátor
+ krásny odtieň

Tak myslím, že som spomenula všetko, čo som považovala za potrebné :) Kúpili ste si aj vy niečo z tejto limitky, prípadne tiež máte tento lip tint? Ako ste s ním spokojné?

Krásny zvyšok dňa,


wykyy

4 komentáre:

  1. Ja som rozmýšľala nad kúpou jedného z týchto leskov, ale mám s jedným essence leskom (alebo teda balzamovým leskom ) takú skúsenosť, že sa strašne lepil, tak som sa chcela spýtať či sa tento lepí, alebo nie. Inak veľmi pekný post :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono to nie je lesk ale lip tint, takze sa to vsiakne do pier a neostane na nich skoro ziadny nanos nicoho, takze nie nelepi :)

      Odstrániť
  2. hmm, podobné tomu Matt Cream co jsem kupovala teď, ale ten Matt vůbec nevysušuje, teda mě ne. tohle má pěknou barvu

    OdpovedaťOdstrániť