sobota 12. januára 2013

Jednoduché denné líčenie s linkou

Krásny slnečený deň vám želám :)

Dnes si dáme opäť niečo z líčenia. Tentoraz by som vám chcela ukázať niečo jednoduché a využiteľné na deň, kedy sa mi líčiť vôbec nechce, ale potrebujem vyzerať ako človek :D Priznám sa, že proste sú dni, kedy sa mi do líčenia vôbec nechce a celý deň by som ostala nenalíčená a pleť zbytočne nezaťažovala. No niekedy to proste nejde a musím so sebou niečo spraviť, aby sa ma okolie nezľaklo :D

Dnešnému líčeniu dominuje čierna linka. Použila som na oči len 5 produktov. Postup samozrejme nájdete nižšie :)






1. naniesla som podkladovú bázu od Essence pod pigmenty na celé viečko
2. plochým štetcom na tiene od Essence som naniesla mono matný tieň MUA č. 16
3. vzala som čiernu tekutú linku od ELFu a spravila tenšiu linku cez celé viečko a na konci spravila chvostík
4. na spodkú vnútornú linku som naniesla bielu ceruzku od Alverde
5. nakoniec už len riasenka od Maybelline One by one

A máme hotovo :) Líčenie je jednoduché a hlavne nezaberie moc času, pokiaľ s linkou viete pracovať rýchlo a bez toho, aby ste niečo museli opravovať :)

Dúfam, že sa líčenie páči :) Budem rada, ak mi dáte vedieť, čo vy nosíte v dni, keď sa vám líčiť nechce ale predsa chcete mať na očkách a tvári niečo ;)

Ak by niekoho zaujímalo, na tvár som použila make-up od Miss sporty (článok bude), prepudrovala, na líčka naniesla Bourjois farbu na líčka a rozjasnovač od Catrice :)

Užite si zvyšok soboty,

wykyy

3 komentáre:

  1. pre mna je toto bezne ličenie,len linka a idem,a sem tam dole na watter line dam čiernu ceruzku :) pristane ti to

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) ja zas moc casto linku nenosim, ale v poslednej dobe je to to najrychlejsie co si dokazem na ociach vykuzlit, takze som sa do nej dako zamilovala :)

      Odstrániť
  2. tiež sa takto celkom bežne líčim linka dole a hore. ale pekne si linku vykreslila a hodí sa ti.

    OdpovedaťOdstrániť