nedeľa 16. decembra 2012

Sunday's ideas - štetec na linky

Ahojte :)

Ako som vám v piatok spomínala, bola som na nákupoch v Košiciach. Celkom som sklamaná, pretože trhy nič moc a okrem mamkinej kabelky sme nikde nič nekúpili :/ Takže nejaký post bol úplne zbytočný. Včera sme celý deň piekli koláče na Vianoce, takže už začínam mať pocit, že sa tie sviatky fakt blížia :)

Dnešný nápad bude veľmi jednoduchý a hlavne lacný. Rozhodla som sa vám ukázať, ako si spraviť štetec na očné linky. Myslím, že väčšina z vás vie, aký štetec na linky ponúka značka Alverde. Je tenký, špicatý a ohnutý. Mne sa s ním linky robia fakt najlepšie a najpresnejšie. Pokiaľ použijem štetec na linky skosený, je krivá a roztrasená. Asi mám blbé ruky :D Viem, že spomínaný Alverde štetec sa v DMke zháňa ťažko a nie vždy ho tam majú. Tak som sa rozhodla vám ukázať alternatívu za pár centov.

Potrebujeme:
- štetec z papiernictva, je to okrúhly štetec č. 0
- kliešte alebo kombinačky

Postup:
Stačí, ak štetec v kovovej časti ohnete kliešťami do tvaru, aký vám vyhovuje. Čím bude viac ohnutý, tým lepšie sa s ním pracuje a máte prehľad o tom, kam linku vediete. Takýto štetec kúpite v každom papiernictve, mňa stál jeden 20 centov. Je to veľmi lacná alternatíva takýchto "profesionálnych" štetcov a nestojí vás toľko, čo iné drahšie a rovnaké. Štetec je jemnučký, štetinky dobre držia, len sú o málinko dlhšie ako pri originálnom. Mne sa s ním pracuje úplne rovnako, ako s originálom od Alverde. Takže pokiaľ nemáte poruke DMku, alebo takýto štetec márne zháňate, toto je lacná a prospešná alternatíva :)





vľavo vyrobený, vpravo Alverde


Dúfam, že nápad sa vám páčil a pomohol tým z vás, ktoré takýto štetec chcú, ale nemajú ho ako zohnať. Budem rada ak mi dáte vedieť, či ste to vyskúšali a ako sa vám so štetecom pracuje.

Prajem krásny deň,


wykyy

11 komentárov:

  1. Nápad dobrý;), ale ty z papírnictví se nedají použít ani na malování po papíře. Jsou ježatý a roztřepený a za pár použití a umytí vypadají ještě hůř. Na opravdu tenký linky si zajděte do uměleckých potřeb a kupte si šteteček tam - používám štětec 5/0 ze soboliny - žádný z těch kosmetických na linky, co mám doma, mu nesahá ani po objímku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tieto zatial vyzeraju celkom dobre, nie su jezkate, ale uvidim kolko to vlastne vydrzi :) skusim ist pozriet do tych umeleckych potrieb, dakujem za napad :)

      Odstrániť
  2. zaujímavý tip, ale neviem, či sú takéto štetce prispôsobené (vydezinfikované) atď na použite na tvár...?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si myslim, ze by tam nemalo byt nic dake zavadne..ja stetce zakazdym ked kupim novy automaticky operiem, takze aj tento som umyla v sampone a nasledne v alkohole, tak myslim ze som ho zbavila vsetkeho mozneho sajrajtu :)

      Odstrániť
    2. Strasne sa mi paci ten napad a urcite si ho kupim, fakt sa mi nechce zastetec na linky davat 20€, pricom tento vyzera fakt stylovo :)

      Odstrániť
  3. toto by mi v živtoe nenapadlo, ďakujem, zajtra letím do ševtu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiez som ho zhanala :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť