pondelok 10. decembra 2012

Okuliare od Firmoo

Ahoj :)

V prvom rade by som sa chcela ospravedlniť tým z vás, ktoré ste zvyknuté na Sunday's ideas každú nedeľu. Včera článok nebol, pretože som celý deň mala niečo na robote, boli sme na nákupoch, u babky a neskôr sme sa s maminou pustili do pečenia koláčov na Vianoce. A za čo sa vám chcem strašne poďakovať je to, že je vás tu už vyše 100 :) Som veľmi veľmi rada, ani neviete ako :) Ale poďme k dnešnej recenzií.

Dnes by som vám chcela ukázať okuliare, ktoré mi boli firmou http://www.firmoo.com/ poskytnuté na zrecenzovanie. Keď ma firma oslovila cez e-mail, myslela som si, že si zo mňa niekto robí srandu. Môj blog má 4 mesiace, čitateľov vás tu bolo cca okolo 90 a nemyslela som si, že spolupráca so mnou a mojim blogom by mohla byť pre niekoho prínosom. Bola som samozrejme rada, keď som sa dozvedela, že si môžem okuliare vybrať aké chcem.

Stránka je veľmi dobre a prehľadne spravená. Čo je výborné je to, že pred kúpou sa stačí zaregistrovať a môžte si tam vložiť svoju fotku a vidíte, ako vám dané okuliare budú sedieť. 
Na výber máte veľké množstvo. Môžte si vybrať či už slnečné, alebo okuliare s dioptriami, prípadne len okuliare s priehľadnými sklami bez dioptrií. Samozrejme pri objednávke treba vyplniť rôzne parametre, pokiaľ ich teda chcete dioptrické. Ja som sa v tom vôbec nevyznala, tak som si objednala len s priesvitnými sklami.

Okuliare mi prišli, a teraz sa držte, po 3 pracovných dňoch od podania! Prišli pekne zabalené v hrubej obálke a doniesol mi ich kuriér. Na moje prekvapenie sa v obálke nachádzalo až moc vecí. Dostala som k nim puzdro s handričkou, tenký obal a skrutkovač s 2 koncami pre zaťahovanie. Som nadšená :) Čo ma hlavne zaujímalo bolo to, či mi okuliare sadnú, kedže som ich vyberala naslepo a len podľa rozmerov uvedených po nimi. Mala som ale asi šťastie, pretože zohnať okuliare pre mňa je nad ľudský výkon. Tieto mi sadli fakt super a odkedy ich mám, nosím ich stále :) Aj moje okolie mi vraví, že mi sadnú a vyzerám v ich až moc inteligentne :D






Okuliare ktoré som si vybrala nájdete tu. Pravdu povediac ich je tam také množstvo, že som si nedokázala vybrať na prvý krát. Páčilo sa mi ich tam oveľa viac, ale kedže už jedny doma mám - dioptrické a viem, ako mi sedia, chcela som niečo podobné, ale s väčším rámom. A našla som tieto. Farba je úžasná, detaily po krajoch sa mi veľmi páčili, takže bolo rozhodnuté. S okuliarmi po týždni nosenia som veľmi ale veľmi spokojná. Sú dosť pevne robené a na tvári sedia výborne. Z diaľky vyzerajú, akoby boli čierne ale v skutočnosti sú tmavo tmavo modré. Sú fakt super a som s nimi veľmi spokojná :) Túto firmu môžem len odporučiť.

Ak by ste mali záujem, firma pre vás ponúka akciu, kedy si okuliare môžte vybrať zdarma a zaplatíte len poštovné na Slovensko. Odkaz nájdete tu. Okuliare máte doma po pár dňoch a budete s nimi naozaj spokojné :) Zabudnite na to, že okuliare pre vás musia znamenať len problém so zrakom. Stále viac a viac sa okuliare stávajú módnym doplnkom miliónov ľudí na svete, tak prečo by ste aj vy nemohli mať jedny, ktoré na seba dáte bez toho, aby ste museli mať problém so zrakom? :) Okuliare zo stránky si môžte vybrať akékoľvek a spravia vám ich buď dioptrické alebo ne-dioptrické. Firma ponúka aj možnosť výmeny, pokiaľ by vám okuliare nesadli, alebo by ste neboli s nimi spokojné.

Dúfam, že článok sa vám páčil :) Na záver vám pridávam aj fotku v okuliaroch, aby ste si ma dokázali predstaviť aj "inteligentnú" :D Foto robené na balkóne pri -12 stupňoch a pravidelnom "prevetraní", pretože fotiť dnu v tomto počasí je nemožné :D


v pozadí vianočný stromček :D


Majte sa krásne,


wykyy


Aj keď mi bol produkt poskytnutý zadarmo na zrecenzovanie, prezentujem svoj vlastný a nezaujatý názor. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára