štvrtok 13. decembra 2012

MUA eye dust

Ahojte :)

Dnes vám prinášam recenziu na druhý produkt z mojej MUA objednávky. Ukážem vám eye dust, alebo sypké očné tiene, mohlo by sa to nazvať aj pigmentom.

Na výber som mala z 5tich odtieňov a kedže zvyšné 4 boli odtiene sivej, striebornej a čiernej, ktorých mám doma namraky, vybrala som si krásny zelený :) Viem, že mávajú aj fialový, ale momentálne bohužiaľ nie, čo mi je fakt ľúto. Fialovú na očiach môžem :/ Odtiene nájdete tu.

Tieň je zabalený v malej nádobke s odkrúcacím viečkom. Obal je pevný a vrch dolieha, takže prenášaniu a padnutiu na zem určite odolá. Samozrejme, vrchol luxusu to nie je. Čo mi na ňom vadí je to, že nemá na vysypanie takú tú sieťku. Je tam veľký otvor cca 1 cm. Dosť ťažko sa do toho dostáva štetcom s väčším priemerom a pokiaľ si to chcete vysypať do vrchnáčika, vysypete toho pochopiteľne veľmi veľa. Obsah je 1,5 gramu, ale v porovnaní s Essence pigmentami mám pocit, že je tam toho oveľa viac.





Tieň je krásne jemne namletý a pracuje sa s ním fakt dobre. Je nádhernej zelenej farby a obsahuje veľmi veľa mini trblietok. Pokiaľ pod neho nepoužijete bázu, farba nie je vôbec intenzívna, na oku nedrží a trblietky máte všade inde, len nie na viečku. Ja pod neho používam bázu od Essence pod pigmenty a na nej to drží výborne. Netvrdím, že po celom dni nemám pár trblietok pod okom, ale to sa dalo čakať, že držať nebudú jak pribité. Báza zároveň vytiahne celú pigemnáciu farby naplno, takže je krásne intenzívny.


na umelom svetle


Nanášam ho obyčajným štetcom na tiene a to tak, že ho zaborím dnu do nádobky, oklepem a na viečku ho zapracujem do štetca, aby som to nemala všetko napadané pod okom pri aplikácií. Na viečko ho dávam "klepkacím" spôsobom. Je to oveľa lepšie, pretože pri ťahoch sa ten tieň na oku neudrží a zotierate ho. Takto drží fakt dobre :)

Prikladám vám aj fotku líčenia, kde som ho použila. Pokiaľ by ste chceli postup, stačí napísať do komentáru :) Aj ked si myslím, že líčenie je jednoduché.





+ cena                            - nezmyselný dávkovač
+ pigmentácia                     - dostupnosť len cez internet
+ obstojná výdrž na báze          - mierne opadávanie trblietok

Za cenu cca 1,30 eura si myslím, že tento produkt nie je na zahodenie a stojí určite za vyskúšanie. Nie som síce z tých, čo by zelené tiene nosili denne, ale líčeniu dodá pekný šmrnc :) S tieňom som spokojná, myslela som si, že za takú cenu to bude väčšia tragédia.

Máte radi sypké očné tiene, alebo sa im radšej pre horšiu aplikáciu vyhýbate?


Krásny deň,


wykyy

2 komentáre:

  1. vyzerá to pekne :)) ináč máš strášne pekné oči :) Ja som takisto chcela objednávať z MUA no nakoniec to nejako padlo :/
    ináč prosím ťa mohla by si mi dať follow na môj blog ? :) Rozbieham :))
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo dakujem pekne za pochvalu :) tak niektore veci sa tam oplatia objednat za tu cenu, len odtiene na stranke fakt nezodpovedaju realu, takze treba googlit..

      Odstrániť