utorok 11. decembra 2012

Koniec make-upom, milujem BBčka

Ahojte :)

Dnešný článok bude o čosi dlhší, takže si preň vyhraďte aspoň 10 minútiek času :) Budem vám rozprávať o BB krémoch (vôbec mi nejde do úst bébé krém, vždy to vyslovujem ako bíbí krím :D). Myslím, že nemá zmysel deliť tieto BBčka do troch rôznych článkov, takže som to spojila dokopy a porovnala ich všetky tri naraz :) Od firmy bbkremy.sk mi boli zaslané vzorky troch BB krémov na zrecenzovanie. Komunikácia mailom bola fajn, a výber som nechala na pani s ktorou som komunikovala. Chcela iba vedieť, akú mám pleť, aj ked si myslím, že kórejské BBčka sú vhodné na takmer každú pleť.

Po rozbalení balíčku ma čakali tri 5ml vzorky na odskúšanie. Dva z nich sú od firmy Skin79 a posledný od Lioele. Po neúspešnom testovaní BBčka od La Roche ste si mohli prečítať tu a tak som k týmto BBčkam bola spočiatku dosť skeptická. Nezdalo sa mi, že by medzi kórejskými a tými vyrábanými v Európe a poskytovanými v našich drogériách, bol až taký rozdiel. A veru že je a ešte aký :)


zložnie

Poďme sa postupne pozrieť na všetky tri a niečo si o nich povedať. O firme Skin79 som toho počula nespočet, prečítala XY recenzií na ich BBčka, takže som približne asi vedela, čo ma čaká.

Skin79 super + BB cream triple functions

Presne na toto BBčko som mala najväčší zálusk. Bolo mi sympatické recenziami, odtieňom, výdržou atď. Mal by mať 3 funkcie a to bielenie, znižovanie vrások a UV ochrana 25.
Odtieň je do béžovo siva. Fakt som sa toho odtieňu najprv zľakla, pretože aj ked by sa BBčka mali prispôsobiť pleti tým, že na nej do 10min zoxidujú, u La Roche sa mi to nepotvrdilo. Tento "ružový" BB sa tej pleti prispôsobí naozaj rýchlo a odtieň sadne krásne na pleť.

Konzistencia krému je troška hutnejšia ako som zvyknutá u make-upov, ale nevadí mi. Rozotiera sa perfektne. Používam naň prsty v prípade, že sa ponáhľam, ked mám viac času, použijem obyčajný plochý štetec na make-up. Do pleti sa rýchlo vstrebe, krásne sa zapracuje a po chvíľke sa prispôsobí odtieňu. Pleť sa po ňom trošku leskne, ale to sa dalo čakať. Púder to hravo vyrieši :)

Má príjemnú parfemáciu, ktorú na tvári vôbec necítiť, cítite ju len pri vytlačení z tubičky.
Krytie je mierne. Niečo medzi nízkym a stredným, ale momentálne nepotrebujem toho krytia až tak veľa, pretože to, čo spravila s mojou pleťou Bioderma po asi 2 mesiacoch používania je niečo neskutočne úžasné.

Pleť zjednotí, zakryje mierne nedostatky a pokiaľ mám nedokonalosť, ktorú potrebujem zakryť, korektor to vyrieši.
Výdrž ma celkom zarazila. Ja mám pleť suchšiu, takže lesknúca t-zóna má u mňa šancu len v lete. Vydržal na mne v pohode celý deň a večer som odličovala, čo som ráno naniesla. Nezalieza do vrások, nezvýrazňuje suché miesta na tvári a vôbec sa neotiera. Je aj úžasne hydratačný. Po niektorých make-upoch, ktoré večer odlíčim, mám ráno dosť suchú pokožku pod očami, po tomto BBčku vôbec.
Čo je ale pre mňa tým najdôležitejším je to, že ho vôbec na tvári necítim. Ked si dám na seba make-up a prepudrujem ho, mám pocit, že na tej tvári niečo mám. Pri tomto BBčku mám pocit, že nie som vôbec nalíčená. Asi ho milujem :D



Skin79 super + BB cream VIP golden collection

Mal by mať rovnaké funkcie ako ružový kamarát nad ním. Je skoro úplne rovnaký. Rozdiel som postrehla len v tom, že o čosi dlhšie na pleti oxiduje a je o niečo mastnejší. Ináč vlastnosti sú úplne podobné a ja teraz neviem, ktorý z týchto dvoch si mám kúpiť :D Je podobne parfemovaný a aj odtieň je takmer taký istý. Konzistencia rovnaká.



Lioele Beyond the solution BB cream

Toto BBčko od inej firmy mi po prvom použití sadlo úplne skvelo. Mala som pocit, že mi vyhovuje oveľa viac, ako tie od Skin79. Problém po asi 5-6 hodinách od nanesenia bol v tom, že odtieň sa mi po nanesení na pleť prispôsobil. To by bolo fajn. Čo si ale mamka na mne všimla bolo to, že počas dňa na mne zoxidoval tak, že už odtieň mojej pleti s ním vôbec nekorešpondoval. Pýtala sa ma, ktorý z nich som tentoraz skúšala a povedala, že tie dva predošlé na mne neboli vôbec ani vidieť a tento na mne nejak divne zoxidoval. Bol na mňa tmavý, na tvári sa mi vyrobili cucky a zhluky farby a vôbec nevyzeral prirodzene. Dala som mu na druhý deň ešte jednu šancu, ale bolo to úplne to isté. Dokonca som použila aj iný krém, lebo som si myslela, že by sa nemusel kamarátiť s Biodermou.
Z týchto troch BBčiek je najviac krycí. Mám až pocit, že takto nekryjú ani niektoré make-upy, ktoré doma mám. Konzistenciou je tekutejší ako tie od Skin79 a je aj tmavší a viac do hneda.
Rozotiera sa fajn, ale schne dosť rýchlo, takže pokiaľ nechcete mať na tvári tam fľak, tu fľak, chce to trošku si s roztieraním pohnúť.
Aj tento je na pleti ľahký a necítiť ho. Aj napriek dosť vysokému krytiu oproti iným BBčkam nevytvára na pleti masku a vyzerá prirodzene. Pokiaľ vám samozrejme sadne odtieň a nestane sa vám to čo mne.
Je mi to troška ľúto, pretože je dosť vychvaľovaný, ale asi som naňho až primoc bledá, takže mi po pár hodinách nosenia nevyhovuje kvôli divnej oxidácií na mojej tvári.



To by bolo zhrnutie všetkých BBčiek, ktoré som dostala na odskúšanie. Musím povedať, že s BBčkami od Skin79 som totálne spokojná a nemám im vôbec čo vytknúť. Budem sa musieť ešte rozhodnúť, ktorý z nich mi viac vyhovuje a moja kozmetická zbierka sa plnému balenie nevyhne ani náhodou. Dospotrebujem tých 5 make-upov čo mám doma a nechcem ich už ani vidieť. Zamilovala som sa do BBčiek :D 

Skin79 triple functions, Skin79 VIP coll., Lioele



Dúfam, že som na nič nezabudla a všetky potrebné info o týchto krémoch som zhrnula. Hádam bol pre vás článok prospešný a pomôže vám pri kúpe niektorého z týchto krémov :)

Budem rada, ak mi dáte vedieť, či BBčka používate, ktorý je pre vás tým naj a ktorý vás naopak úplne sklamal :)

Prajem krásny deň,


wykyy


Aj ked mi boli produkty poskytnuté na zrecenzovanie zdarma, prezentujem svoj vlastný a nezaujatý názor.

1 komentár:

  1. chystám sa vyskúšať ich:) veľa ľudí ich chváli.

    Budem rada ak sa prídeš ku mne pozrieť, práve u mňa prebieha aj moja prvá giveaway:)
    nati

    OdpovedaťOdstrániť