streda 12. decembra 2012

Jemné fialové vianočné líčenie

Helou :)

Dnes tu máme opäť nejaké to líčenie :) Asi sa budete bohužiaľ zmieriť s tým, že nafotený postup sa mi sem nepodarí dať nikdy. Svetlo naprd celý deň, takže niečo odfotiť pravdivo farebne je zázrak a navyše môj foťák ... Nejaký sponzor? :D No ale podme k dnešnému líčeniu.

Neviem ako to chodí v iných domácnostiach na Štedrý večer, čo sa týka oblečenia a či riešite líčenie. U nás sa to dáko špeciálne nerieši, že by som si k stolu šla obliekať róbu, alebo niečo podobné. Samozrejme, že k nemu nesadáme vo vyťahaných teplákoch a zamazanom tričku. Aspoň v tento deň sa snažíme obliecť trošku "sviatočne". U mňa je zvykom si obliecť bud obyčajné modré, alebo čierne rifle a k tomu nejaké to tričko alebo tielko a na to svetrovinové bolerko. Tak predbežne som sa tento rok rozhodla si dať čierne nohavice a fialové tielko. Nemám vo zvyku riešiť líčenie nejak výrazne. Určite sa nalíčim ale nie tak, že by som šla do tmavočiernych očí a červeného rúžu. Aby som tento rok aspoň ako tak ladila, rozhodla som sa zvoliť slabo fialové líčenie. Myslím, že sa mi celkom podarilo, takže na 24. večer ho určite zvolím :)




Postup:
1. Na viečko som ako obvykle naniesla bázu od Essence pod pigmenty
2. na celé viečko a pod spodné riasy som naniesla mono tieň od Essence 42 mystic purple, ktorý sa tvári ako biely, ale v skutočnosti hádže krásne fialové odlesky a naniesla som ho štetcom od Essence na očné tiene
3. do záhybu oka a pod spodné riasy pomocou štetca som naniesla fialový tieň z MUA paletky Starry night a potiahla ho smerom ku obočiu
4. pre intenzitu som použila rovnakým štetcom trošku tmavo fialového tieňa tiež z MUA paletky a dala ho úplne do vonkajšieho kútiku oka na fialovú
5. pomocou blending štetca som si naniesla biely tieň z paletky a rozmazala prechod smerom ku obočiu
6. pod obočie a do vnútorného kútika oka som naniesla ten istý biely tieň z paletky
7. nakoniec som použila ešte fialovú gélovú linku od Essence 03 Berlin rocks s pomocou Alverde štetca na linky
8. a už len Maybelline One by one riasenka




Líčenie nie je výrazné, ale predsa tú fialovú tam vidno. S výsledkom som dosť spokojná a myslím, že mojej prapodivnej farbe očí pristane :)

Ako sa vám líčenie páči? Riešite podobné veci ako ja na Štedrý večer?

Krásny deň,


wykyy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára