piatok 26. októbra 2012

Taštička záchrany

Ahojte. 

Tie ktoré ma sledujete už určite viete, že kozmetickú taštičku so sebou nenosím. Ale to, čo so sebou nosím stále je malá taštička záchrany, v ktorej sa nachádza pár výrobkov pre nepredvídateľné situácie. Mala som ich bežne len tak pohodené v kabelke alebo v peňaženke, ale včera mi prišli vzorky od Biodermy a boli zabalené v mini priesvitnej taštičke, ktorá sa mi veľmi páči. Takže som si tam uložila moje "poklady". Priznávam, že pár vecí sú tam troška somarinky, ale kto nenosí v kabelke "potrebné veci?" :D Takže začneme :)



1. Ibalgin, alebo iná tabletka od bolesti
- často trpím silnými migrénami, takže pre mňa jedna z najpotrebnejších vecí, ktoré pri sebe musím mať

2. leukoplast
- myslím, že netreba nič dodávať, proste keby niečo vždy sa zíde, či už na otlaky na nohách, alebo malé ranky

3. micelárka od Biodermy
- v malom prevedení, človek nikdy nevie

4. odličovacie tampóny
- zväčša 2-3 kusy

5. štetec
- ani neviem načo mi tam je, asi kvôli tomu korektoru :D

6. balzám na pery
- keby som ten svoj naj nechala náhodou doma, je od Essence

7. make-up, korektor
- odliaty v kalíšku so vzorky, nikdy nemôžem vedieť, že sa zíde

8. gumička do vlasov
- pre prípad núdze

9. sponka
- to isté čo vyššie

10. pilník
- pretože mám krehké nechty a stačí, že do niečoho ťuknem a okamžite sa mi zlomí

11. zrkadlo


Myslím, že je to všetko :) Vždy všetko potrebné pri sebe. Máte aj vy so sebou podobnú taštičku záchrany, alebo vôbec takéto veci pri sebe nenosíte?


wykyy

2 komentáre:

  1. mne prišli vzorky dnes a taštička ma potešila, je taká šikovná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ani ja nenosím so sebou kozmetickú taštičku a ani takuto taštičku. Ale veci, ktoré mám väčšinou vždy kdesi pohodene v kabelke sú tiež balzam na pery, gumička do vlasov, zrkadlo a hlavne krém na ruky...

    OdpovedaťOdstrániť