nedeľa 28. októbra 2012

Sunday's ideas - kónická kulma

Peknú studenú nedeľu :)

Ako ste už určite zvyknuté, opäť je tu nedeľa = koniec víkendu = sunday's ideas. Neviem ako u Vás, ale ráno som vstala a bolo tu mierne nasnežené. Teplota sa pohybuje od -1 po 0. Asi toto počasie neprežijem, nenávidím zimu :( 
No ale poďme k článku. Dnes si ukážeme, ako si spraviť kónickú kulmu. Myslím, že Vám ju nemusím predstavovať. Ide o kulmu na vlasy, ktorá nemá stláčací mechanizmus, je to v podstate len tyč, na ktorú sa namotajú vlasy a vytvorí pekné vlnky. Tieto kulmy sú cenovo podobné ako tie obyčajné, čiže od tých 20 po neviemkoľko eur. Stačí, ak doma máte starú kulmu, ktorú nepoužívate, alebo je ten stláčací oný nejakým spôsobom pokazený. Alebo funkčnú kulmu, ktorá potrebuje zmeniť dizajn :D

Takže potrebujeme:
- starú (alebo aj novú) kulmu
- šróbovák

Postup:
Je jednoduchý. Stačí odmontovať všetky šróbky, ktoré držia tú stláčaciu somarinu (netuším jak to ináč nazvať :D ) a máme hotovo. Ja som to praktizovala na kulme, ktorá je staršia ako ja a používala ju mamina ešte za mládi. Pokazil sa na nej však "ten oný" a nie je tam pružinka, takže nefunguje ako by mala, tak som rozmýšľala, čo s ňou. Vyhodiť ju mi bolo fakt ľúto. Odmontovala som všetko čo zavadzalo a tadááá mám doma kónickú kulmu zadarmo :D A mám pocit, že vlnky s ňou vydržia oveľa dlhšie, ako ked som ju používala normálne :)






Myslím, že je to všetko, čo som Vám chcela dnes zdeliť. Troška trápny DIY nápad, viem, ale som naň hrdá lebo som ho vymyslela sama :D Ale možno niekomu pomôže a nemusí investovať 20 eur do tyčovej kulmy, ked si ju môže doma spraviť za minútu a pol.

Pekný zvyšok víkendu Vám želám :)


wykyy

7 komentárov:

  1. stláčací oný :D :D ja kulmy moc nemám rada mám pocit že mi príliš pečú vlasy :O ale to nič nemení na tom že toto je moja nedeľná chvíľka s wykyy :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sa smejes ale povedz mi ako by si to nazvala? :D som rada, ze si ma vzdy rada precitas ;)

      Odstrániť
  2. raz som si vlasy kulmovala a odvtedy mám bielu jazvu na krku :D zbohom kulma

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och tak to ma mrzi..ja som si skor vzdy spiekla prsty ako krk :D

      Odstrániť
  3. tejto kulmy by si sa mala zbavit a zaopatrit si keramicku konicku kulmu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja kulmu pouzijem raz za 100 rokov, takze myslim, ze to nie je taka katastrofa :)

      Odstrániť
  4. moje vlasy su take nijake :) preto ich bud vyzehlim alebo dokulmujem... mám tyčovú ale za nic by somm ju nevymenila mozno aj preto ze som ju dostala od mojich naj kamosiek :))

    OdpovedaťOdstrániť