sobota 13. októbra 2012

NYC Color wheel

Ahoj :)

Dnes vám predstavím opäť farbu na líčka, tentoraz od NYC. Bol to môj prvý výrobok od tejto značky a musím povedať, že som spokojná. Má síce nejaké chybičky, ale k tomu sa dostanem postupne. Kúpiť sa dá v 101 a Tete drogérií a všade tam, kde ma NYC svoj vlastný stojan. Cenu si fakt nepamätám presne, ale tuším kolo 3,50 eura. Na výber sú 2 odtiene, druhým je skôr bronzér v odtieni Rose glow.

Prvá vec, čo mi na tomto výrobku vadí je obal. Obyčajný plast, a otvoríme ho tým, že viečko iba potiahneme. Myslím, že je to dosť veľké mínus, pretože to po čase vôbec na mieste nedrží a otvára sa to veľmi ľahko. Druhá vec sa opäť týka obalu a to je konkrétne to, že nápisy na viečku sa neskutočne rýchlo zošúchali. Mám ho cca 3 mesiace a vidíte, že tam takmer nič nie je vidno. Prenášala som ho aj v kozmetickej taštičke, ale drží to fakt slabo.
Takže samotný obal nič moc, je to fakt blbý systém otvárania. Vzadu máme informácie, konkrétne sa tento výrobok volá COLOR WHEEL MOSAIC FACE POWDER v odtieni 723A pink cheek glow.
Má 9 gramov, spotreba do 30 mesiacov.




Informačný letáčik sa dá aj otvoriť, kde vidíme zloženie a inštrukcie ako ho používať. Píšu, že by mal byť "oil absorbing" a "fragrance free". Na zadnej strane máme aj dierku, pri ktorej píšu "push pin up hole to remove refill. Takže si samotnú farbu môžme vybrať a primagnetkovať do veľkej paletky.




Ked sa zameriame na farbu, je naozaj krásna. Typicky ružová farba, ktorá má v sebe malililinké mikrotrblietky. Tie z tváre neopadávajú a v tme ich vôbec ani nevidno. Jedine v slnečný deň, by ste tam niečo zbadali.
Dizajn je mozaikový, čiže zložený z viacerých farieb, konkrétne béžová, hnedá, slabo a tuho ružová. Ked ich zmiešame, dajú nám ružovkastú farbu.

Pigmentácia je úžasná. Prvýkrát, ked som ho skúšala som frajerka do toho vtrepala štetec a naniesla si to na tvár. Vyzerala som ako Marfuška. Takže s používaním veľmi opatrne, fakt to farbí až primoc. Obtrieť štetec, oklepať a použiť na obe líčka. Na druhej strane je to ale veľmi dobré, pretože to vydrží fakt večnosť. Používam ju takmer každý deň a ako môžte vidieť, neubudlo z nej nič. Som spokojná :)





Čo sa týka výdrže, tu je posledná vec, ktorá mi trošku vadí. Ráno nanesiem, prepudrujem ešte slaboroužovým púdrom od Essence, ktorý som kúpila na dovolenke a večer tam už nemám takmer nič. Časovo to vychádza cca tých 8 hodín, ked som len doma a idem maximálne večer so psom, tak je to troška lepšie. Farba troška práši, ale to kľudne môže byť štetcom, takže to jej za vinu nedávam. Blendí sa veľmi dobre a pekne splynie s farbou tváre, takže na vás vyslovene nesvieti ružová farba :)

fotene blekom (vyzeram na tej fotke jak keby som mala 80 kil :D )


Poslednou vecou, ako vždy, spomeniem parfemáciu, ktorá ako uvádzajú nie je žiadna. Cítim typický púder.

Tak myslím, že to by bolo všetko. Napadla ma ešte taká vec, že na konci článku by som vždy mohla zhrnúť plusy a mínusy, pre tie, ktorým sa nechce čítať celý článok. Čo poviete, páčilo by sa vám aj niečo takéto? :)

+ pigmentácia                  - obal
+ cena                         - slabšia výdrž
+ farba                        - mierne prášenie (možno spôsobené štetcom)
+ dostupnosť
+ splynutie s farbou pokožky


Dúfam, že článok sa páčil a na nič som nezabudla. Vyskúšali ste aj vy niečo z tejto kozmetiky, ale vo vás vyvoláva nedôveru?

Nezabudnite na giveaway :)



wykyy


6 komentárov:

  1. Milá Wykyy, tak to nezní špatně. Já jsem zatím nenašla tvářenku, co by držela víc jak pár hodin:-(. A to jde většinou i to ty mnohem dražší..:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mozno je to aj tym ze clovek si siaha casto na tvar :/ alebo este taku tvarenku nevyrobili, ze by sme s jej vydrzou boli uplne spokojne :)

      Odstrániť
  2. já na svojí první tvářenku teprve čekám :D měla by mi co nejdříve přijít.. nevím proč jsem se rozhodla si jí poříd až teď, nějak mě to ntáhlo.. ale tak jsem zvědavá:) tato vypadá moc hezky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ich tiez donedavna nepouzivala, ale teraz si uz neviem predstavit, ze by som si ju rano na licka nenaniesla..pripadam si potom ako mrtvolka, ked sa vidim bez nej :D

      Odstrániť