streda 10. októbra 2012

Catrice precision eye pencil

Pekný deň všetkým :)

Dnes sa môžte tešiť na prvú recenziu z mojich výpredajových úlovkov a pôjde konkrétne o ceruzku na oči od Catrice.

Pôvodne som ju vôbec nemala v pláne kupovať a navyše som si kúpila aj gelovú linku tiež od Catrice, a tiež je strieborná. Ale som rada, že som ju nakoniec do košíka hodila. Ceruzka je v odtieni 030 Silver Stallone.

Dizajn ceruzky sa mi celkovo páči. Strieborný vrchnáčik a čierny matný zvyšok. Vrchnáčik dobre drží na mieste, neotvára sa len tak sám a má ten taký zaklikávací systém. Na čiernej časti sa dozvieme všetky potrebné informácie, ako dátum spotreby (6 mesiacov), gramáž (3 gramy), odtieň a aj popis o aký výrobok ide.  Píšu, že ide o dlhotrvácnu ceruzku na oči, ľahko a precízne sa aplikuje. Na spodku ceruzky vidíme koliesko v odtieni.





Po vytiahnutí vrchnáčika vidíme ceruzku v celej svojej krásne. Kedže je automatická, má vytáčací systém a netreba sa babrať so strúhaním. Vytáča sa ľahko, stačí s ňou krútiť.
Obsahovo je na tom tiež dobre, vykrútite z nej približne 5cm produktu, čo si myslím, že je slušne.

Samotný odtieň je krásny. Je to čisto strieborná farba, vôbec neprechádza do sivej a hádže metalické odlesky. Je aj dosť mäkká, takže sa vôbec nemusíte namáhať pri kreslení linky, ide to samé :) Na druhej strane tá mäkkosť môže niekomu vadiť. Nenakreslíte s ňou úplne tenučkú linku nad riasami, ale myslím, že to nie je až taká závada. Aspoň mne to teda nevadí.




Ked sa zamierame na výdrž, tak mám pocit, ako keby som si linku nakreslila gelovou linkou od Essence. Nehne sa celý deň z miesta a večer ju stále máte tam, kde ste si ju ráno naniesli. Odličovanie nebolo síce až také jednoduché, kedže výborne drží, ale s micelárkou od Biodermy sme to spolu zvládli :)
Na foto to vyzerá, ako keby večer tá linka na vonkajšom kútiku oka nebola, ale bola tam. Pri umelom svetle sa mi fakt blbo fotí.

ráno a večer


Nemám čo viac dodať, jedna z najlepších ceruziek, ktoré som zatiaľ mala. Dá sa použiť aj ako tieň a tiež krásne na viečku vynikne. Nepoužila som pod ňu žiadnu bázu ani nič podobné a vydržala to až do večera :) Spokojnosť.

Jej cena bola 1,19 eura a majú vo výpredajoch ešte jeden odtieň, niečo medzi sivou a čiernou. Skočte sa na ňu aspoň pozrieť, stojí za to ;)

Vyskúšali ste už túto ceruzku, alebo máte inú obľúbenú od Catrice? Ja mám pocit, že Catrice má výborné ceruzky na oči.


wykyy

4 komentáre:

  1. Moc hezká linka. Fakt se od rána do večera ani nehnula:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá naozaj veľmi pekne :) Práve som si od nich kúpila tieň na oči, tak dúfam, že vydrží rovnako dlho :)

    Rada by som ťa pozvala na giveaway na mojom blogu :)
    http://lillianasworld.blogspot.sk/2012/10/giveaway_3.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za pozvanie :)
      tiene od nich zatial nemam vyskusane, aj ked ma dost lakaju, uvidis ci bude rovnako dobry :)

      Odstrániť