utorok 25. septembra 2012

TAG - 5 vecí, ktoré mi uľahčujú život

Viem, že tento TAG sa v blogovom svete ocitol už xy mesiacov dozadu, ale ja som večne zaspatá, takže Vám ho ponúkam až teraz a navyše môj blog funguje ani nie 3 mesiace, takže si to môžem dovoliť :D Budem sa snažiť venovať čisto kozmetike, pretože veci ako mobil, notebook, peniaze sú samozrejmé :)
takže začneme čo poviete?

1. balzám na pery

Jeden za najdôležitejších produktov, bez ktorého si neviem predstaviť ani jeden deň. Používam ho pred líčením, po líčení, počas dňa milión krát. Nezaobídem sa bez neho a ked ho náhodou zabudnem doma. Katastrofa. Mávam často, hlavne v zimnom období, popraskané pery, takže toto je môj najlepší pomocník. Momentálne je mojím naj tento od Garnieru. Je mastný tak akurát, nezanecháva na perách hnusný mazľavý film, vydrží dlho a je krásne hydratačný. Šliape mu na päty fantový Lip smacker, ktorý navyše aj fajne chutí, ale jeho výdrž neposúdim, kedže ho hned zlížem :D Takže balzám na pery u mňa 1. miesto.




2. make-up

Ďalšia vec, bez ktorej ani ranu. Pleť nemám až takú katastrofálnu, ale nejaké začervenané miesta sa nájdu, sem tam nejaký pupienok, takže make-up je moja druhá tvár. Samozrejme ho nepoužívam každý deň. Ked som doma a viem, že nikam nepôjdem, nelíčim sa. Teda väčšinou. Niekedy ma chytí ošiaľ, že sa proste nalíčiť musím, aj ked viem, že je to kravina :D Najobľúbenejší momentálne a už dosť dlho, je make-up od Catrice a k nadchádzajúcemu zimnejšiemu obdobiu ho začnem miešať s Dermacol make-up coverom.




3. antiperspirant

Myslím, že k tejto položke netreba toho veľa dodávať. Používa ho asi každá z nás pravidelne. Ja mám momentálne od Dove, ale nie je tomu tak vždy. Zakaždým sa snažím skúšať niečo nové, jediný pri ktorom som ostala dlhšie bol ten biely Adidas s ružovým vrchnákom. Ináč nemám svoj naj, ale tieto Dove sú určite jednými z najpoužívanejších.




4. kozmetické štetce

Sú jedným z najdôležitejších produktov, ktoré mi uľahčujú život. Nechápem, ako som sa niekedy mohla líčiť prstami. Nanášať nimi make-up aj tiene. Už nikdy viac. Štetce mi pomáhajú každé ráno vyzerať ako človek, či už štetec na make-up, púder, tvárenku, linku, obočie, tiene. Skrátka bez štetcu si na tvár nedám nič. Čistím ich pravidelne po každom použití, takže sa nebojím ničoho :P




5. blok

Poslednou vecou je môj zápisník. Viem, vravela som, že sa budem snažiť čisto kozmeticky, ale bez neho si fakt neviem poradiť. Píšem doň všetko. Námety na články, odchody autobusov, kde som koľko minula, čo mi treba kúpiť ... Proste naozaj čokoľvek. Bez neho by ste si momentálne nečítali tento článok, kedže som naň úplne zabudla. Takže blok u mňa 100% potrebná vec a ťahám ho so sebou všade :)



Takže to by bolo všetko. Moje veci, ktoré mi uľahčujú život. Nejdem nikoho tagovať, kedže tento tag už bol fakt pred 100 rokmi, ale ak ste ho niektorá nerobili, tak vás označujem a rada si článok prečítam :)

Majte pekný deň :)


wykyy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára