štvrtok 27. septembra 2012

Dove - telové mlieka

Ahojte :)

V prvomrade Vám chcem strašne strašne moc poďakovať :) Asi sa čudujete prečo, ale ked som ráno otvorila blogger a štatistiku, neverila som vlastným očiam. Doteraz som mala denné vzhliadnutia niečo pod 300 aj to len málokrát a teraz, ked som tam zbadala číslo 669, skoro som odpadla. Pribudlo mi aj pár nových čitateľov, myslím že ich bolo za včera 7. No úžas :) Veľká vďaka ešte raz, nečakala som to :) A som samozrejme rada, že za taký počet vzhliadnutí môže aj článok o Essence pigmentoch. No nadšená som ešte teraz :D 

aby ste mi verili :D

Ale poďme k dnešnej recenzií. Budem sa venovať telovej kozmetike a konkrétne telovým mliekam od Dove. Máme ich s mamkou doma už nejeden piatok, takže sa rada s Vami podelím, ako som s nimi spokojná.



Ako prvé Vám predstavím Dove - essential nourishment. Je to telové mlieko pre suchú pokožku. Malo by zaručovať 24h hydratáciu a je dermatologicky testované.

Takže obal (ako vždy), je plastový, biely s popisom produktu na oboch stranách. Netuším, prečo tam nie je "návod" po slovensky, ale iba po Poľsky, ale tak každá z nás vie ako to používať. Mal by sa spotrebovať do 12M od otvorenia.



Otváranie a dávkovanie je typické ako pri každom telovom kréme. Otočíme a čakáme :D
Konzistencia je príjemná, krémová a ľahko sa rozotiera. Do pokožky sa vstrebe veľmi rýchlo a zanecháva ju hydratovanú fakt dlho. Väčšinou sa s ním natieram večer pred spánkom a ráno ešte cítim, že som sa niečím natierala. Pokožka ostane jemná a naozaj hydratovaná. Ja si nezvyknem po natretí mliekom umývať ruky, ale nie som zvyknutá na to, aby som z ich ešte mlieko ráno cítila. Po tomto áno.




Mlieko je naozaj výborné a som s ním veľmi spokojná. Dôležité je pre mňa to, aby nezanechávalo divný film na pokožke, celkom rýchlo sa vstrebalo a hydratovalo pokožku dlhšie ako 2-3 hodiny.
Vôňa je tiež úžasná. Dove má všeobecne krásne parfemované produkty a toto nie je výnimkou. Vonia čistotou, čo mám veľmi rada :)
Má 250 ml a jeho približná cena je niečo kolo 3,50 eur. Všade ho kúpite za inú cenu.


Druhým telovým mliečkom je Dove - Go fresh. Je určené pre normálnu pokožku a má zaručiť 24 hodinovú hydratáciu. Obsahuje výťažky z uhorky a zeleného čaju. Píšu, že ide o skrášľujúce telové mlieko.

Takže obal presne to isté čo u kamaráta spomínaného vyššie. Plastový, zelený (asi to má evokovať obsah uhorky a čaju), vpredu popis produktu, vzadu dokonca máme aj inštrukcie po Slovensky. Opäť spotreba do 12M od otvorenia.






Mlieko je dosť podobné tomu vyššie, ale majú isté rozdiely. Prvým je vôňa. Vonia naozaj úžasne, kto miluje uhorkovú vôňu v produktoch, zamiluje si ho (ako ja). 
Konzistencia je o trošku redšia oproti prvému mlieku. Je krémová, mlieko však má aj zelenú farbu a mám pocit, že v ňom vidím dáky nepatrný strieborný shimmer. Rozotiera sa výborne, vstrebe sa do chvíľky a hydratuje tiež dosť dlhú dobu. Ráno ho taktiež ešte cítite aj vôňou a aj tým, že pokožka je jemná a svieža. Nemám čo vytknúť.
Objemovo je na tom 400ml a cena okolo 4,50 - 5 eur.





Keby som si mala medzi týmito dvoma vybrať jedno, nevedela by som ktoré. Oba sú totožné, líšia sa len objemom a vôňou. Ale asi by som skôr šla do uhorkového, kedže tá vôňa je niečo úžasné :)

Máte skúsenosti s kozmetikou Dove? Ktoré produkty sú pre vás tie naj? :) Podeľte sa somnou aj s ostatnými v komentároch :)


wykyy

4 komentáre:

  1. ja som tiež jedna z tvojich nových čitateliek :D tvoj blog ma zaujal hneď od prvej chvíle takže to číslo je určite zaslúžené :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne, moc si to cenim, ze sa ti paci :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, tiež som ťa objavila len náhodou:-) ale páči sa mi, že si jedna z nových šikovných slovenských blogeriek...
    P.S.: Milujem uhorkové telové mlieko od Dove, len majú teraz nejaké nové obaly a to ja sa neviem vysomáriť, ktoré je to uhorkové:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za pochvalu, tesi ma to, ze si ma niekto rad precita :) maju nove obaly? to ani neviem..inac FA ma uhorkovy sprchac a vonia presne tak isto ako toto mlieko od Dove a tiez ma zeleny obal..uzasne nieco :)

      Odstrániť