štvrtok 6. septembra 2012

Bioderma Hydrabio kit

Pekný deň všetkým :)

Na dnes som mala pôvodne naplánovaný článok Nail polish collection, ale kedže je vonka tak ako je a svetlo mi nepraje, rozhodla som sa spraviť článok o Bioderme. Laky si ešte chvíľku na svoju slávu počkajú :)

Skúsenosti s touto značkou nemám žiadne, takže ked som sa dozvedela o akciách vo vybraných partnerských lekárňach Biodermy, rozhodla som sa, že už by sa mi patrilo niečo vyskúšať. Viem, že strašne veľa ľudí Biodermu vychvaľuje a chcela som aj ja vedieť prečo :)

Zbehla som teda včera do lekárne v Tescu, kde ale bohužiaľ o žiadnej akcií nevedeli. Takže som dnes šla do druhej lekárne v Stop Shope, kde som na sadu konečne narazila. 

Akcia sa vzťahuje na:

1. produkty Sensibio
- micelárna voda H20 - 20 ml
- intenzívna maska - 15 ml
- ľahký krém - 15 ml
- odporúčaná cena 5 eur

2. produkt Sébium 1+1 H20
- 500 ml micelárky na zmiešanú, mastnú a problematickú pleť
- odporúčaná cena takmer 18 eur





Takže som vošla do lekárne a hľadala kit s troma Sensibio produktmi. Mali ich tam, ale čo ma prekvapilo, mali aj kit Hydrabio. A kedže som nemala žiadne skúsenosti a bohužiaľ som nemala ako poznať rozdiely, začala som študovať letáčiky. Citlivú pleť nemám, takže voľba padla na Hydrabio, ktoré slúžia na dehydrovanú pleť.
Micelárky 1+1 vôbec nemali, takže Vám ani neviem povedať, či cena odpovedá odporúčanej.
Cena sady Sensibio bola 5,68 eur a Hydrabio 5,59 eur.







V mojej sade sa nachádajú:

1. Hydrabio H20 - 20 ml
- osviežujúca micelárka pre čistenie a odlíčenie dehydrovanej pleti
- perfektne čistí a odličuje pleť tváre, očí a pier




2. Hydrabio Légére - 15 ml
- ľahký hydratačný krém pre silnú hĺbkovú a dlhodobú hydratáciu pleti
- pleť zjemňuje a okamžite rozjasní
- je určený na normálnu až zmiešanú pleť




3. Hydrabio Sérum - 15 ml
- sérum na okamžitú hydratáciu pleti
- pleť osvieži vyhladí, rozjasní a dlhodobo obnoví jej pružnosť
- ultra ľahká gélová textúra




Takže toto všetko kit obsahuje. Vzala som si aj letáčik, v ktorom sú popísané všetky informácie o produktoch Hydrabio.
Kit je zabelený v papierovej krabici, kde sa o ňom dozvieme všetky potrebné informácie. Píšu, že by mal vydržať na 10 dní, takže som zvedavá. Veľmi ma zaujíma, ako budem s výrobkami spokojná a ak sa mi osvedčia, nemám prečo neinvestovať euráče do niektorého z týchto produktov. Najviac by som sa asi potešila micelárke, alebo krému :)

Narazili ste už aj vy na tieto akciové produkty v lekárňach? Ktorý z nich vlastníte? Budem rada ak mi dáte vedieť v komentároch a môžte dopísať aj váš naj produkt od Biodermy a prečo je tým naj. Rada sa nechám poučiť, kedže Biodermu poznám len z reklám a počutia :)


wykyy

4 komentáre:

  1. Od Biodermy mám dva výrobky a to micelárku z řady Sébium a AKN krém. Se spokojeností je to pak tak napůl... Micelárka je samozřejmě úžasná, té se nedá nic vytknout, ale krém už si další nekoupím.
    Plánuju, že si k narozeninám budu přát tu sadu dvou micelárek (i když mi vadí ta pumpička) a sama si koupím taky tenhle set Hydrabio pokud ho budou ještě mít, je to fajn na cestování, tedy ta malá micelárka určitě, lepší než tahat tu půllitrovou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak na cestovanie je to naozaj vyborne :) micelarku by som chcela tiez velku pollitrovu, len neviem ktoru si vybrat aby mi vyhovovala..budem musiet precitat recenzie a rozhodnut sa :) mozno by som brala aj tieto 2 v terajsej akcii a ta cena je tam uzasna..

      Odstrániť
  2. Wykyy, chcem sa spytat ci si si nezobrala taky letak z Biodermy z lekarne, kde ked vyplnis udaje poslu ti na skusku micelarku Sensibio zadara. Ja som si takto zohnala pred mesiacom, trva to do vycerpania zasob. Ja mam taky letak, ak by si mala zaujem, ozvi sa mi na mail murinova.a@szm.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie nevzala som si nic, nikde som si to nevsimla..ale skusim sa ist pozriet dakujem :)

      Odstrániť