utorok 28. augusta 2012

Brush holder

Ahojte :)

Dnes som si pre Vás pripravila tip, ako skladovať štetce. Viem, že týchto článkov je po nete a po blogoch neskutočné množstvo, ale chcela som Vám aj ja ukázať, ako skladujem svoje štetce.

Ešte niekedy na začiatku, ked som štetcov mala len zopár, mala som ich len tak hodené v sklenenej fľaške od tatárky, ktorú som pomaľovala temperkami. Proste otras :D 
Neskôr som si na ne kúpila sklenené vázy (??) s popraskaným efektom a dekoračný piesok za pár peňazí v tom obchode, kde majú všetko za euro. Bola som s tým pomerne spokojná, ale vkuse to nebolo to, čo by sa mi až tak páčilo. Vadilo mi, že tam tie kamienky vidno a boli dosť veľké, takže ked som vytiahla štetec, ostala tam dierka po vytiahnutí. 
Až raz sme sa vybrali na nákup do Kauflandu. Bol to obyčajný bežný nákup potravín. Až sme sa pomaly blížili ku kasám zaplatiť a ja som v ten moment zbadala tie papierové poskladané stojany z výpredajom čohokoľvek. A ako som sa tam prehrabávala našla som niečo ako škatuľky a bolo na nich nakreslené prasiatko a boli RUŽOVÉ!!! (som maniak na ružovú btw). Tak som hľadala dalej a našla ešte jedno také isté. Ked som prečítala ceduľku, ktorá na tom bola nalepená, vraj to má slúžiť ako ozdobná taška na darček. No ja neviem. Malo to síce po bokoch vybité dierky a bola cez to navlečená stužka, ale je to z tvrdého kartónu a vôbec sa to nedá zložiť ani nič podobné. Takže neviem no. Ja som samozrejme vedela, že to bude krásny úkryt pre moje štetce :) Našla som v tom stojane dokonca aj dekoračný piesok, takže nebolo o čom.
Kúpila som teda 2 krabičky a 2 dekoračné biele piesky. Ružový som už mala doma dávnejšie kúpený, takže mi to stačilo :)
Ak sa pýtate na cenu, tak sa radšej ani nepýtajte lebo je smiešna. Celý "nákup" ma vyšiel na 2 eurá :D Dobre čítate 2 eurá !!! Každý kus teda po 50 centov.
Takže som si spokojná a vysmiata jak lečo pochodovala zaplatiť. Medzitým už naši balili nákup do tašiek a v tom sa ma mama opýtala, že na kieho b**a mi to bude. Povedala som jej, že si do toho dám štetce. Jej pohľad stál fakt za to, ale to, ako sa na mňa pozrel chudák brigádujúci cca 22 ročný pokladník, tak na to nemalo nič. Mal zomňa riadny zážitok :D Čo už no. Aj 21 ročná krava sa môže vytešovať z takýchto somariniek no nie? :D

No už som sa asi nakecala až primoc. Budú nasledovať dáke fotky. Štetcov nemám veľa, kedže som tie, čo som nepoužívala popredala a čakám na nové z ebayu. Už sa ich neviem dočkať. A mám ešte zálusk na bamboo set od Zoevy, ale vkuse sa neviem rozhodnúť, či mi ich treba.


naľavo štetce na oči a obočie, napravo na tvár


pôvodný krúžok na stužku




Ďakujem všetkým, ktoré ste vydržali čítať tento mimoriadne nudný článok. Tiež som to mohla urobiť len tak, že som mohla nafotiť pár fotiek a nie tu písať slohovú prácu ;)



wykyy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára